4 augustus 2016

1 jaar bloggen #oftochzoiets: ik trakteer!


Wauw, vandaag bestaat mijn blog al 1 jaar. Stiekem heb ik altijd gedacht dat ik de vorige zin nooit zou kunnen schrijven. Ik ben namelijk niet echt goed in afmaken waar ik aan begonnen ben. Maar blijkbaar past bloggen wel bij mij. Motivatie: check. Inspiratie: check. En alle lieve reacties helpen ook natuurlijk.
Ik begon met bloggen omdat ik meer wilde schrijven. En omdat ik mijn schriftjesverslaving onder controle wilde krijgen. Meer schrijven? Dat is zeker gelukt. Misschien nog niet zoveel als ik eigenlijk zou willen, maar meer is altijd goed. Die schriftjesverslaving? Tja, die is er nog. Er zit nog altijd minstens één notitieboekje in mijn handtas, er ligt er eentje naast mijn bed en in winkels roepen ze mij ook nog.
Om de verjaardag van mijn blog te vieren, deel ik mijn verslaving graag met jullie. Daarom maak ik één van jullie graag blij met het pakket op de foto. Hoe je kan winnen? Eenvoudig, met een beetje feedback. Welke post van het afgelopen jaar vond je écht leuk? Of van welk soort berichten wil je meer? Of wat mis je nog? Reageer voor 11 augustus onder deze blogpost of onder het bericht over deze winactie op mijn Facebook-pagina (liken mag!) en wie weet ... Op 14 augustus maak ik de winnaar bekend.

P.S. Voor wie het zich afvraagt, ja, ik heb voor mezelf ook iets gekocht toen ik dit pakket samenstelde.



Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...