20 juni 2016

Schrijf het met ... 55 woorden

Verhaal in 55 woorden
 
Schrijven is oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Daarom verzon ik (nog maar eens) een nieuwe uitdaging voor mezelf. Want het kort houden is ook een kunst!
Schrijf een verhaal in 55 woorden dat begint met de eerste zin van bladzijde twaaf uit een willekeurig boek in je boekenkast.
Snoeper
Ik was benieuwd wat het 'speciaals' was dat deze klant zocht. (Uit: Schijnbewegingen - blz. 12 - Floortje Zwigtman) Hij haalde zijn neus op voor de neuzen. Bedankte voor een negerzoen. Zelfs een toverbal vond hij te gewoontjes. "Ik zoek iets spectaculair. Iets waar niemand af kan blijven", zei hij nadenkend. Hij pakte mijn hand en nam mij mee. Een bijzonder tevreden klant.

Wat krijg jij kwijt in 55 woorden? Ik ben nu al benieuwd!



Follow my blog with Bloglovin 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...