22 oktober 2015

Nanoprep: #3 verhalen in mijn hoofd


Noem het een luxeprobleem, maar ik weet niet welk verhaal ik het liefst wil neerschrijven tijdens Nanowrimo (lijkt dit wartaal, lees dan eerst NaNo-watte?). Er zitten drie mogelijke verhalen in mijn hoofd die strijden om mijn aandacht. Het ene heeft al wat meer vorm dan het andere en ze zijn alledrie heel verschillend. Elke dag krijgt een ander verhaal mijn voorkeur. Het is een beetje als het juiste gebakje kiezen bij de bakker. Zo geraak ik natuurlijk nergens in november.

Dan maar een warme oproep. Ik geef jullie het genre, het hoofdpersonage en de eerste zin cadeau. Jullie mogen mij vertellen welk verhaal jullie het meest aanspreekt.

VERHAAL #1
  • Kinderverhaal
  • Flore, het denkbeeldige vriendje van een meisje van 6
  • Ik wil nog eens gezien worden. Een keertje maar.

VERHAAL #2
  • Young Adult
  • Merel, een meisje van 17 voor wie de deur te lang dicht bleef
  • Ik moet mijn voeten volgen. Want als ik mijn hoofd volg, doe ik het nooit.

VERHAAL #3
  • Young Adult
  • Noa, de zus van Carlotta uit dit blogbericht
  • Ze wilde dat ik brak. In duizend stukjes.

Nu is het aan jullie. Laat een reactie achter met het nummer van jullie keuze. Al dan niet met commentaar. Ik ben benieuwd ...


Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...