10 september 2015

Septemberen


September, was dat niet de maand waarin de routine stilaan terugkeert? De maand waarin ik volop tijd zou inplannen om te schrijven? Ja toch? Niet dus. We moeten onze draai hier nog een beetje vinden. Nu groot meisje én klein meisje naar de lagere school gaan, is er dubbel zoveel huiswerk. Ook voor mama en papa. Met onder andere twee ouderavonden deze week. Daarnet nog werd ik terug ondergedompeld in de wereld van de breuken en de staartdelingen. Beikes!
Tegelijk vond ik het een goed idee om mij in te schrijven voor de online cursus 'Valkuilen in je verhalen' van Kelly Meulenberg. Les 1: maak meer tijd om te schrijven. Zet minstens drie momenten in je agenda voor deze week, waarin je minimaal tien minuten ongestoord kunt schrijven. En doe dat volgende week nog een keer! 
Nuip, nuip, nuip, zou klein meisje zeggen. Die drie momenten heb ik nog niet gevonden. Maar omdat ik dringend mijn leven wil beteren, brei ik nu snel een einde aan dit stukje en ga ik aan de slag met de tips van Kelly. Ik ga echt mijn best doen, juf! Mijn ervaringen met de online cursus volgen later.


Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...